کتیبههای اشک با طراحی سید احمد باقریان، نگارگری استاد اسدالله فقیهی و خوشنویسی استاد ناصر طاووسی ارائه شدهاند. در میان کتیبه عبارت «یا قتیل العبرات» و در اطرافش این قسمت از شعر محتشم خطاطی شده است: گر چشم روزگار بر او زار میگریست خون میگذشت از سر ایوان کربلا نگرفت دست دهر گلابی به غیر اشک زآن گل که شد شکفته به بستان کربلا و در میان هر مصرع نیز سه سلام نوشته شده است: در سمت راست «السلام علیک یا ابوالفضل العباس»، در میان آن «السلام علیک یا اباعبدالله الحسین» و در سمت چپ «السلام علیک یا عقیله بنیهاشم یا زینب» این کتیبه به شیوه چاپ سابلیمیشن روی پارچه مخمل چاپ شده است.
بیرق تذهیب با طراحی سیداحمد باقریان و خوشنویسی استاد روحالله ابوالفضلی ارائه شده است. در پسزمینۀ نگارگریِ این بیرق، زیارت عاشورا به شیوه پیوستهنویسی و با هنرمندی سیدمحمد برهانی نقش بسته و در میان طرح، عبارت «این الطالب بدم المقتول بکربلا» نوشته شده است. پایین بیرق نیز عبارت «هل من ناصر ینصرنی» نوشته شده است. این بیرق به روش چاپ سیلک روی پارچه کجراه نقش گرفته است.
بیرق تذهیب با طراحی سیداحمد باقریان و خوشنویسی استاد ناصر طاووسی ارائه شده است. در پسزمینۀ این بیرق، زیارت عاشورا به شیوه پیوستهنویسی و با خط استادانۀ آقای سیدمحمد برهانی نقش بسته و در میان طرح، عبارت «یا ثارالله» نوشته شده است. این بیرق به روش چاپ سیلک روی پارچه کجراه نقش گرفته است.
بیرق ناحیه مقدسه با طراحی مرتضی اعلایی، نگارگری استاد اسدالله فقیهی و خوشنویسی استاد ناصر طاووسی ارائه شده است. در پسزمینۀ نگارگریِ این بیرق، زیارت ناحیه مقدسه به شیوه پیوستهنویسی و با هنرمندی سیدمحمد برهانی نقش بسته و در میان نگارگری، عبارت «یا اباعبدالله» نوشته شده است. این بیرق به روش چاپ سیلک روی پارچه کجراه نقش گرفته است.
بیرق ناحیه مقدسه با طراحی مرتضی اعلایی، نگارگری استاد اسدالله فقیهی و خوشنویسی استاد ناصر طاووسی ارائه شده است. در پسزمینۀ نگارگریِ این بیرق، زیارت ناحیه مقدسه به شیوه پیوستهنویسی و با هنرمندی سیدمحمد برهانی نقش بسته و در میان نگارگری، عبارت «یا اباالفضل العباس» نوشته شده است. این بیرق به روش چاپ سیلک روی پارچه کجراه نقش گرفته است.
بیرق ناحیه مقدسه با طراحی مرتضی اعلایی، نگارگری استاد اسدالله فقیهی و خوشنویسی استاد ناصر طاووسی ارائه شده است. در پسزمینۀ نگارگریِ این بیرق، زیارت ناحیه مقدسه به شیوه پیوستهنویسی و با هنرمندی سیدمحمد برهانی نقش بسته و در میان نگارگری، عبارت «این الطالب بدم المقتول بکربلا» نوشته شده است. این بیرق به روش چاپ سیلک روی پارچه کجراه نقش گرفته است.
بیرق ناحیه مقدسه با طراحی مرتضی اعلایی، نگارگری استاد اسدالله فقیهی و خوشنویسی استاد ناصر طاووسی ارائه شده است. در پسزمینۀ نگارگریِ این بیرق، زیارت ناحیه مقدسه به شیوه پیوستهنویسی و با هنرمندی سیدمحمد برهانی نقش بسته و در میان نگارگری، عبارت «عقیلة العرب» نوشته شده است. این بیرق به روش چاپ سیلک روی پارچه کجراه نقش گرفته است.
بیرقهای اشک با طراحی سید احمد باقریان، نگارگری استاد اسدالله فقیهی و خوشنویسی استاد ناصر طاووسی ارائه شدهاند. در میان بیرق عبارت «یا حسین» و در اطرافش این قسمت از شعر محتشم خطاطی شده است: «گر چشم روزگار بر او زار میگریست خون میگذشت از سر ایوان کربلا نگرفت دست دهر گلابی به غیر اشک زآن گل که شد شکفته به بستان کربلا» و در میان هر مصرع نیز سه سلام نوشته شده است: در سمت راست «السلام علیک یا ابوالفضل العباس»، در میان آن «السلام علیک یا اباعبدالله الحسین» و در سمت چپ «السلام علیک یا عقیله بنیهاشم یا زینب» این بیرق به شیوه چاپ سیلک روی پارچه کجراه چاپ شده است.
بیرقهای اشک با طراحی سید احمد باقریان، نگارگری استاد اسدالله فقیهی و خوشنویسی استاد ناصر طاووسی ارائه شدهاند. در میان بیرق عبارت «یا رقیه» و در اطرافش این قسمت از شعر محتشم خطاطی شده است: «گر چشم روزگار بر او زار میگریست خون میگذشت از سر ایوان کربلا نگرفت دست دهر گلابی به غیر اشک زآن گل که شد شکفته به بستان کربلا» و در میان هر مصرع نیز سه سلام نوشته شده است: در سمت راست «السلام علیک یا ابوالفضل العباس»، در میان آن «السلام علیک یا اباعبدالله الحسین» و در سمت چپ «السلام علیک یا عقیله بنیهاشم یا زینب» این بیرق به شیوه چاپ سیلک روی پارچه کجراه چاپ شده است.
بیرقهای اشک با طراحی سید احمد باقریان، نگارگری استاد اسدالله فقیهی و خوشنویسی استاد ناصر طاووسی ارائه شدهاند. در میان بیرق عبارت «یا زینب» و در اطرافش این قسمت از شعر محتشم خطاطی شده است: «گر چشم روزگار بر او زار میگریست خون میگذشت از سر ایوان کربلا نگرفت دست دهر گلابی به غیر اشک زآن گل که شد شکفته به بستان کربلا» و در میان هر مصرع نیز سه سلام نوشته شده است: در سمت راست «السلام علیک یا ابوالفضل العباس»، در میان آن «السلام علیک یا اباعبدالله الحسین» و در سمت چپ «السلام علیک یا عقیله بنیهاشم یا زینب» این بیرق به شیوه چاپ سیلک روی پارچه کجراه چاپ شده است.
بیرقهای اشک با طراحی سید احمد باقریان، نگارگری استاد اسدالله فقیهی و خوشنویسی استاد ناصر طاووسی ارائه شدهاند. در میان بیرق عبارت «یا عباس» و در اطرافش این قسمت از شعر محتشم خطاطی شده است: «گر چشم روزگار بر او زار میگریست خون میگذشت از سر ایوان کربلا نگرفت دست دهر گلابی به غیر اشک زآن گل که شد شکفته به بستان کربلا» و در میان هر مصرع نیز سه سلام نوشته شده است: در سمت راست «السلام علیک یا ابوالفضل العباس»، در میان آن «السلام علیک یا اباعبدالله الحسین» و در سمت چپ «السلام علیک یا عقیله بنیهاشم یا زینب» این بیرق به شیوه چاپ سیلک روی پارچه کجراه چاپ شده است.
بیرقهای اشک با طراحی سید احمد باقریان، نگارگری استاد اسدالله فقیهی و خوشنویسی استاد ناصر طاووسی ارائه شدهاند. در میان بیرق عبارت «یا علیاصغر» و در اطرافش این قسمت از شعر محتشم خطاطی شده است: «گر چشم روزگار بر او زار میگریست خون میگذشت از سر ایوان کربلا نگرفت دست دهر گلابی به غیر اشک زآن گل که شد شکفته به بستان کربلا» و در میان هر مصرع نیز سه سلام نوشته شده است: در سمت راست «السلام علیک یا ابوالفضل العباس»، در میان آن «السلام علیک یا اباعبدالله الحسین» و در سمت چپ «السلام علیک یا عقیله بنیهاشم یا زینب» این بیرق به شیوه چاپ سیلک روی پارچه کجراه چاپ شده است.
بیرقهای اشک با طراحی سید احمد باقریان، نگارگری استاد اسدالله فقیهی و خوشنویسی استاد ناصر طاووسی ارائه شدهاند. در میان بیرق عبارت «یا علیاکبر» و در اطرافش این قسمت از شعر محتشم خطاطی شده است: «گر چشم روزگار بر او زار میگریست خون میگذشت از سر ایوان کربلا نگرفت دست دهر گلابی به غیر اشک زآن گل که شد شکفته به بستان کربلا» و در میان هر مصرع نیز سه سلام نوشته شده است: در سمت راست «السلام علیک یا ابوالفضل العباس»، در میان آن «السلام علیک یا اباعبدالله الحسین» و در سمت چپ «السلام علیک یا عقیله بنیهاشم یا زینب» این بیرق به شیوه چاپ سیلک روی پارچه کجراه چاپ شده است.
بیرق حرارت را آقای مرتضی اعلایی طراحی و استاد اسدالله فقیهی نگارگری کردهاند. اذکار این بیرق نیز به خط استاد ناصر طاووسی و به قلم رقاع خوشنویسی شدهاند. طرح این بیرق از عبارت «إنّ لِقَتلِ الحُسينِ حَرارَةً في قُلوبِ المُؤمِنينَ لاتَبرُدُ اَبَداً» الهام گرفته شده است؛ عبارتی که به قلم رقاع نوشته شده و دور نام مبارک «یا ثارالله» را فراگرفته است. این بیرق روی پارچه کجراه و با روش چاپ سیلک نقش گرفته است.
بیرق شهدای انقلاب بهدست آقای سیدحسامالدین باقریان طراحی شده و عبارت «کرامتنا الشهاده» که در میان آن آمده است، بهخط آقای سیداحمد باقریان نوشته شده است. تصاویر نقشبسته روی این بیرق بهدست استاد محمد صادق تصویرگری شدهاند. تصویر امام خمینی، رهبری و شهدای بزرگوار، ضرغام، ابراهیم هادی، ادواردو آنیلی، عماد مغنیه و سیدمجتبی نواب صفوی روی این بیرق نقش بستهاند. این بیرق به شیوه چاپ سابلیمیشن روی پارچه مخمل سفید نقش گرفته است.
تمثال شهدا در بیرقهای شهدا بهدست استاد محمد صادق تصویرگری شده است. بیرق شهدا با طرح «شهید ابراهیم همت» در اندازۀ ۱۵۰×۵۰ سانتیمتر و به روش چاپ سابلیمیشن روی پارچه مخمل نقش گرفته است.
کتیبههای اشک لوزی با طراحی سید احمد باقریان، نگارگری استاد اسدالله فقیهی و خوشنویسی استاد ناصر طاووسی ارائه شدهاند. در میان کتبیه عبارت «یا رقیه» و در اطرافش این قسمت از شعر محتشم خطاطی شده است: گر چشم روزگار بر او زار میگریست خون میگذشت از سر ایوان کربلا نگرفت دست دهر گلابی به غیر اشک زآن گل که شد شکفته به بستان کربلا و در میان هر مصرع نیز سه سلام نوشته شده است: در سمت راست «السلام علیک یا ابوالفضل العباس»، در میان آن «السلام علیک یا اباعبدالله الحسین» و در سمت چپ «السلام علیک یا عقیله بنیهاشم یا زینب» این کتیبه به شیوه چاپ سیلک روی پارچه کجراه چاپ شده است.
کتیبههای اشک لوزی با طراحی سید احمد باقریان، نگارگری استاد اسدالله فقیهی و خوشنویسی استاد ناصر طاووسی ارائه شدهاند. در میان کتیبه عبارت «یا عباس» و در اطرافش این قسمت از شعر محتشم خطاطی شده است: گر چشم روزگار بر او زار میگریست خون میگذشت از سر ایوان کربلا نگرفت دست دهر گلابی به غیر اشک زآن گل که شد شکفته به بستان کربلا و در میان هر مصرع نیز سه سلام نوشته شده است: در سمت راست «السلام علیک یا ابوالفضل العباس»، در میان آن «السلام علیک یا اباعبدالله الحسین» و در سمت چپ «السلام علیک یا عقیله بنیهاشم یا زینب» این کتیبه به شیوه چاپ سیلک روی پارچه کجراه چاپ شده است.
کتیبههای اشک لوزی با طراحی سید احمد باقریان، نگارگری استاد اسدالله فقیهی و خوشنویسی استاد ناصر طاووسی ارائه شدهاند. در میان کتیبه عبارت «یا علی اصغر» و در اطرافش این قسمت از شعر محتشم خطاطی شده است: گر چشم روزگار بر او زار میگریست خون میگذشت از سر ایوان کربلا نگرفت دست دهر گلابی به غیر اشک زآن گل که شد شکفته به بستان کربلا و در میان هر مصرع نیز سه سلام نوشته شده است: در سمت راست «السلام علیک یا ابوالفضل العباس»، در میان آن «السلام علیک یا اباعبدالله الحسین» و در سمت چپ «السلام علیک یا عقیله بنیهاشم یا زینب» این کتیبه به شیوه چاپ سیلک روی پارچه کجراه چاپ شده است.
کتیبههای اشک لوزی با طراحی سید احمد باقریان، نگارگری استاد اسدالله فقیهی و خوشنویسی استاد ناصر طاووسی ارائه شدهاند. در میان کتیبه عبارت «یا زینب» و در اطرافش این قسمت از شعر محتشم خطاطی شده است: گر چشم روزگار بر او زار میگریست خون میگذشت از سر ایوان کربلا نگرفت دست دهر گلابی به غیر اشک زآن گل که شد شکفته به بستان کربلا و در میان هر مصرع نیز سه سلام نوشته شده است: در سمت راست «السلام علیک یا ابوالفضل العباس»، در میان آن «السلام علیک یا اباعبدالله الحسین» و در سمت چپ «السلام علیک یا عقیله بنیهاشم یا زینب» این کتیبه به شیوه چاپ سیلک روی پارچه کجراه چاپ شده است.
کتیبههای اشک لوزی با طراحی سید احمد باقریان، نگارگری استاد اسدالله فقیهی و خوشنویسی استاد ناصر طاووسی ارائه شدهاند. در میان کتیبه عبارت «یا علی اکبر» و در اطرافش این قسمت از شعر محتشم خطاطی شده است: گر چشم روزگار بر او زار میگریست خون میگذشت از سر ایوان کربلا نگرفت دست دهر گلابی به غیر اشک زآن گل که شد شکفته به بستان کربلا و در میان هر مصرع نیز سه سلام نوشته شده است: در سمت راست «السلام علیک یا ابوالفضل العباس»، در میان آن «السلام علیک یا اباعبدالله الحسین» و در سمت چپ «السلام علیک یا عقیله بنیهاشم یا زینب» این کتیبه به شیوه چاپ سیلک روی پارچه کجراه چاپ شده است.
بیرقهای اسلیمی با طراحی و نگارگری سیدحسامالدین باقریان و خوشنویسی استاد هادی معزی، استاد روحالله ابوالفضلی و استاد زینالعابدین اسماعیلی ارائه شده است. بالای بیرق اسلیمیِ طرح «ناحیه مقدسه»، عبارت «العطشان)» و در کادر مستطیل، قسمتی از زیارت ناحیه مقدسه نوشته شده است: السلام علی الشیب الخضیب السلام علی الخدّ التریب السلام علی مظلوم بلا ناصر السلام علی المقطوع الوتین این بیرق به شیوه چاپ سیلک روی پارچه کجراه نقش گرفته است.
بیرق حرارت را آقای مرتضی اعلایی طراحی و استاد اسدالله فقیهی نگارگری کردهاند. اذکار این بیرق نیز به خط استاد ناصر طاووسی و به قلم رقاع خوشنویسی شدهاند. طرح این بیرق از عبارت «إنّ لِقَتلِ الحُسينِ حَرارَةً في قُلوبِ المُؤمِنينَ لاتَبرُدُ اَبَداً» الهام گرفته شده است؛ عبارتی که به قلم رقاع نوشته شده و دور نام مبارک «یا زینب کبری» را فراگرفته است. این بیرق روی پارچه کجراه و با روش چاپ سیلک نقش گرفته است.
کتیبههای اشک با طراحی سید احمد باقریان، نگارگری استاد اسدالله فقیهی و خوشنویسی استاد ناصر طاووسی ارائه شدهاند. در میان کتیبه عبارت «یا ام المصائب» و در اطرافش این قسمت از شعر محتشم خطاطی شده است: گر چشم روزگار بر او زار میگریست خون میگذشت از سر ایوان کربلا نگرفت دست دهر گلابی به غیر اشک زآن گل که شد شکفته به بستان کربلا و در میان هر مصرع نیز سه سلام نوشته شده است: در سمت راست «السلام علیک یا ابوالفضل العباس»، در میان آن «السلام علیک یا اباعبدالله الحسین» و در سمت چپ «السلام علیک یا عقیله بنیهاشم یا زینب» این کتیبه به شیوه چاپ سابلیمیشن روی پارچه مخمل چاپ شده است.
تمثال شهدا در بیرقهای شهدا بهدست استاد محمد صادق تصویرگری شده است. بیرق شهدا با طرح «شهید ابراهیم هادی» در اندازۀ ۱۵۰×۵۰ سانتیمتر و به روش چاپ سابلیمیشن روی پارچه مخمل نقش گرفته است.
بیرق اسماء الحسنی، روی پارچه مخمل آبی، با نقوش زیبا، شامل اسماء جلاله خداوند سبحان و نام مبارک و شریفه الله در میانه طرح بیرق، به قلم استاد باقریان تهیه شده است. ابعاد این بیرق تقریبا ۱۴۰ در ۵۰ سانتی متر است که با تکنیک چاپ سابلیمیشن با کیفیت تهیه و پس از دوردوزی کامل، قسمت پایینی آن ریشه بافی شده است.
کتیبههای اشک با طراحی سید احمد باقریان، نگارگری استاد اسدالله فقیهی و خوشنویسی استاد ناصر طاووسی ارائه شدهاند. در میان کتیبه عبارت «یا ساقی العطاشی» و در اطرافش این قسمت از شعر محتشم خطاطی شده: گر چشم روزگار بر او زار میگریست خون میگذشت از سر ایوان کربلا نگرفت دست دهر گلابی به غیر اشک زآن گل که شد شکفته به بستان کربلا و در میان هر مصرع نیز سه سلام نوشته شده است: در سمت راست: «السلام علیک یا ابوالفضل العباس» در میان آن «السلام علیک یا اباعبدالله الحسین» و در سمت چپ «السلام علیک یا عقیله بنیهاشم یا زینب» این کتیبه به شیوه چاپ سابلیمیشن روی پارچه مخمل چاپ شده است.
بیرقهای پنجتن به دست آقای سیداحمد باقریان طراحی شده است. در میان این طرح از بیرق پنجتن، نام متبرک «حسن بن علی المجتبی» و در بالای بیرق، گزیدهای از دعای توسل نوشته شده است: «یا ابا محمد یا حسن بن علی ایها المجتبی یابن رسول الله یا حجة الله علی خلقه». در پایین بیرق نیز ادامۀ این قسمت از دعای توسل نوشته شده است: «یا سیدنا و مولانا انا توجهنا و استشفعنا و توسلنا بک الی الله و قدمناک بین یدی حاجاتنا یا وجیها عند الله اشفع لنا عند الله» این بیرق با چاپ سیلک روی پارچه کجراه نقش بسته است.
بیرقهای نقش توسل به دست آقای سیداحمد باقریان طراحی شده است. در میان این طرح از بیرق، نام متبرک «یا علی بن موسی الرضا» و در بالای بیرق، گزیدهای از دعای توسل نوشته شده است: «یا ابا الحسن یا علی بن موسی ایها الرضا یابن رسول الله یا حجة الله علی خلقه». در پایین بیرق نیز ادامۀ این قسمت از دعای توسل نوشته شده است: «یا سیدنا و مولانا انا توجهنا و استشفعنا و توسلنا بک الی الله و قدمناک بین یدی حاجاتنا یا وجیها عند الله اشفع لنا عند الله» این بیرق با چاپ سیلک روی پارچه کجراه نقش بسته است.
بیرقهای نقش توسل به دست آقای سیداحمد باقریان طراحی شده است. در میان این طرح از بیرق نقش توسل ، نام متبرک «یا علی بن ابی طالب» و در بالای بیرق، گزیدهای از دعای توسل نوشته شده است: «یا ابا الحسن یا امیر المؤمنین یا علی بن ابیطالب یا حجة الله علی خلقه». در پایین بیرق نیز ادامۀ این قسمت از دعای توسل نوشته شده است: «یا سیدنا و مولانا انا توجهنا و استشفعنا و توسلنا بک الی الله و قدمناک بین یدی حاجاتنا یا وجیها عند الله اشفع لنا عند الله» این بیرق با چاپ سیلک روی پارچه کجراه نقش بسته است.
بیرقهای پنجتن به دست آقای سیداحمد باقریان طراحی شده است. در میان این طرح از بیرق پنجتن، نام متبرک «یا محمد رسول الله» و در بالای بیرق، گزیدهای از دعای توسل نوشته شده است: «یا ابا القاسم یا رسول الله یا امام الرحمة». در پایین بیرق نیز ادامۀ این قسمت از دعای توسل نوشته شده است: «یا سیدنا و مولانا انا توجهنا و استشفعنا و توسلنا بک الی الله و قدمناک بین یدی حاجاتنا یا وجیها عند الله اشفع لنا عند الله» این بیرق با چاپ سابلیمیشن روی پارچه مخمل نقش بسته است.
این بیرق به دست آقای سیدحسامالدین باقریان طراحی شده و تکبیت نفش بسته روی آن به خط استاد زین العابدین اسماعیلی نوشته شده است: «سماوری که به بزم حسین میجوشد بخار رحمت آن جرم خلق میپوشد» این بیرق به شیوه چاپ سیلک روی پارچه کج راهنقش گرفته است و میتوان در چایخانههای صلواتی، موکبها و آشپزخانۀ هیئت و در روضۀ خانگی از آن استفاده کرد.