بیرقهای اشک با طراحی سید احمد باقریان، نگارگری استاد اسدالله فقیهی و خوشنویسی استاد ناصر طاووسی ارائه شدهاند.
در میان بیرق عبارت «یا قتیل العبرات» و در اطرافش این قسمت از شعر محتشم خطاطی شده است:
گر چشم روزگار بر او زار میگریست
خون میگذشت از سر ایوان کربلا
نگرفت دست دهر گلابی به غیر اشک
زآن گل که شد شکفته به بستان کربلا
و در میان هر مصرع نیز سه سلام نوشته شده است:
در سمت راست «السلام علیک یا ابوالفضل العباس»،
در میان آن «السلام علیک یا اباعبدالله الحسین»
و در سمت چپ «السلام علیک یا عقیله بنیهاشم یا زینب»
این بیرق به شیوه چاپ سابلیمیشن روی پارچه مخمل چاپ شده است.
عبارت «صلی الله علی الباکین علی الحسین» بهخط استاد روحالله ابوالفضلی نوشته شده است و در سمت راست آن ذکر مبارک «یا اباعبدالله» و در سمت چپ، ذکر مبارک «یا اباالفضل العباس» نقش بسته است. طراحی نقوش این بیرق را سیدحسامالدین باقریان انجام داده است.
این کتیبه به شیوه سابلیمیشن روی پارچه مخمل چاپ شده است.
عبارت «اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد» بهخط استاد روحالله ابوالفضلی نوشته شده است و در سمت راست آن ذکر مبارک «یا اباعبدالله» و در سمت چپ، ذکر مبارک «یا اباالفضل العباس» نقش بسته است. طراحی نقوش این بیرق را سیدحسامالدین باقریان انجام داده است.
این کتیبه به شیوه سابلیمیشن روی پارچه مخمل چاپ شده است.
حمایل، مناسب خادمهای مراسم مذهبی است و شعر «شکر خدا را که در پناه حسینیم / عالم از این خوبتر پناه ندارد» به شیوه چاپ سیلک روی پارچه کجراه فومکوبی نقش گرفته است.
خانه ماهد سال ۱۳۹۸ را متفاوتتر از همیشه آغاز کرد.
اتاق محیا را برای کاری بزرگ آماده کردیم، کاری که درخور آن واقعۀ عظیم باشد.
اساتید بهنام و هنرمندان خوشنویسی، نگارگری و گرافیک را دعوت کردیم تا در کارگاه نقش عرش، آنچه را در توان دارند برای تولید ابزار عزای سیدالشهدا بهکار ببندند. نتیجۀ این چهارروز تلاش، دور همجمعشدن و ایدهپردازی، آن چیزی شد که در ادامۀ این دفتر خواهید دید.
باشد که مقبول درگاه حضرات اهل بیت علیهم السالم واقع شود.
عبارت «صلی الله علی الباکین علی الحسین» بهخط استاد روحالله ابوالفضلی نوشته شده است و در سمت راست آن ذکر مبارک «یا اباعبدالله» و در سمت چپ، ذکر مبارک «یا اباالفضل العباس» نقش بسته است.
این کتیبه به شیوه سابلیمیشن روی پارچه مخمل چاپ شده است.
ذکر آویز خودرو دو روی «الشهید/ الغریب» به خط استاد هادی معزی نوشته شده است. یک طرف این محصول ذکر «الشهید» و طرف دیگر آن ذکر «الغریب» به شیوه چاپ سیلک روی پارچه کج راه نقش بسته است. این محصول را میتوان به آیینه وسط خودرو نصب کرد.
ذکر آویز خودرو دو روی «یا حسن مجتبی/ صلوات» به خط استاد هادی معزی نوشته شده است. یک طرف این محصول ذکر «یا حسن مجتبی» و طرف دیگر آن ذکر «صلوات» به شیوه چاپ سیلک روی پارچه کج راه نقش بسته است. این محصول را میتوان به آیینه وسط خودرو نصب کرد.
ذکر آویز خودرو دو روی «یا علی بن موسی الرضا/ صلوات» به خط استاد هادی معزی نوشته شده است. یک طرف این محصول ذکر «یا علی بن موسی الرضا» و طرف دیگر آن ذکر «صلوات» به شیوه چاپ سیلک روی پارچه کج راه نقش بسته است. این محصول را میتوان به آیینه وسط خودرو نصب کرد.
ذکر آویز خودرو دو روی «اللهم عجل لولیک الفرج/ این الطالب بدم المقتول بکربلا» به خط استاد روح الله ابوالغضلی نوشته شده است. یک طرف این محصول ذکر علی ولی الله و طرف دیگر آن ذکر یا فاطمة الزهرا به شیوه چاپ سیلک روی پارچه کج راه نقش بسته است. این محصول را میتوان به آیینه وسط خودرو نصب کرد.
پرچم چاپسنگی از طرحهای چاپسنگیِ اصیل الهام گرفته شده است.
طراحی این پرچمها بهدست آقای سیداحمد باقریان انجام شده است.
نقش وسط این بیرق، تصویری از حضرت عباس علیهالسلام، علمدار کربلاست که بههنرِ استاد اسدالله فقیهی بهتصویر کشیده شده است.
در بالای نگارگری، عبارت «یا اباعبدالله» و «یا قمر بنی هاشم» و در پایین آن عبارت «یا سیدالشهدا»، بهخط استاد ناصر طاووسی نوشته شده است.
این بیرق به شیوۀ چاپ سیلک روی پارچه کجراه نقش گرفته است.
میتوان این پرچمها را با چوب یا میله آویزان کرد.
کتیبۀ طرح «چاپسنگی» از طرحهای چاپسنگی اصیل الهام گرفته شده است.
طراحی این کتیبهها بهدست آقای سیداحمد باقریان و نگارگری آنها با هنر استاد اسدالله فقیهی انجام شده است. دو نگارگری در دوطرف کتیبه بهتصویر کشیده شده است: حضرت علیاکبر و حضرت عباس
در سمت راست کتیبه، عبارت «این حسین کیست که عالم همه دیوانۀ اوست» و در سمت چپ عبارت «این چه شمعی است که جانها همه پروانۀ اوست» به خط استاد زینالعابدین اسماعیلی نوشته شده است.
در میان کتیبه و بین دو نگارگری، عبارت «ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاة» بهخط استاد ناصر طاووسی نوشته شده است.
بالای کتیبه، عبارت «من كان باذلاً فینا مهجته و موطناً على لقاء الله نفسه، فلیرحل معنا» و در پایین کتیبه، ترجمۀ آن نوشته شده است: «هرکس میخواهد جان خود را در راه ما بذل کند و خود را برای ملاقات با خدا آماده کرده است، با ما کوچ کند».
در چهار طرف کتیبه، چهار سلام «السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی الاولاد الحسین وعلی الاصحاب الحسین» و در میان آن، اسامی مقدس «یا سجاد، یا عباس، یا رقیه، یا زینب، یا امکلثوم، یا اباعبدالله، یا قاسم و یا رباب)» نقش بسته است. این اذکار بهخط استادانۀ استاد ناصر طاووسی نوشته شدهاند.
تمام طرحها و نوشتههای این کتیبه به شیوه چاپ سابلیمیشن روی پارچۀ مخمل نقش گرفته است.
کتیبۀ طرح «چاپسنگی» از طرحهای چاپسنگی اصیل الهام گرفته شده است.
طراحی این کتیبهها بهدست آقای سیداحمد باقریان و نگارگری آنها با هنر استاد اسدالله فقیهی انجام شده است. دو نگارگری در دوطرف کتیبه بهتصویر کشیده شده است: حضرت علیاکبر و حضرت عباس
در سمت راست کتیبه، عبارت «این حسین کیست که عالم همه دیوانۀ اوست» و در سمت چپ عبارت «این چه شمعی است که جانها همه پروانۀ اوست» به خط استاد زینالعابدین اسماعیلی نوشته شده است.
در میان کتیبه و بین دو نگارگری، عبارت «ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاة» بهخط استاد ناصر طاووسی نوشته شده است.
بالای کتیبه، عبارت «من كان باذلاً فینا مهجته و موطناً على لقاء الله نفسه، فلیرحل معنا» و در پایین کتیبه، ترجمۀ آن نوشته شده است: «هرکس میخواهد جان خود را در راه ما بذل کند و خود را برای ملاقات با خدا آماده کرده است، با ما کوچ کند».
در چهار طرف کتیبه، چهار سلام «السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی الاولاد الحسین وعلی الاصحاب الحسین» و در میان آن، اسامی مقدس «یا سجاد، یا عباس، یا رقیه، یا زینب، یا امکلثوم، یا اباعبدالله، یا قاسم و یا رباب)» نقش بسته است. این اذکار بهخط استادانۀ استاد ناصر طاووسی نوشته شدهاند.
تمام طرحها و نوشتههای این کتیبه به شیوه چاپ سابلیمیشن روی پارچۀ مخمل نقش گرفته است.
کتیبۀ طرح «چاپسنگی» از طرحهای چاپسنگی اصیل الهام گرفته شده است.
طراحی این کتیبهها بهدست آقای سیداحمد باقریان و نگارگری آنها با هنر استاد اسدالله فقیهی انجام شده است. دو نگارگری در دوطرف کتیبه بهتصویر کشیده شده است: حضرت علیاکبر و حضرت عباس
در سمت راست کتیبه، عبارت «این حسین کیست که عالم همه دیوانۀ اوست» و در سمت چپ عبارت «این چه شمعی است که جانها همه پروانۀ اوست» به خط استاد زینالعابدین اسماعیلی نوشته شده است.
در میان کتیبه و بین دو نگارگری، عبارت «ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاة» بهخط استاد ناصر طاووسی نوشته شده است.
بالای کتیبه، عبارت «من كان باذلاً فینا مهجته و موطناً على لقاء الله نفسه، فلیرحل معنا» و در پایین کتیبه، ترجمۀ آن نوشته شده است: «هرکس میخواهد جان خود را در راه ما بذل کند و خود را برای ملاقات با خدا آماده کرده است، با ما کوچ کند».
در چهار طرف کتیبه، چهار سلام «السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی الاولاد الحسین وعلی الاصحاب الحسین» و در میان آن، اسامی مقدس «یا سجاد، یا عباس، یا رقیه، یا زینب، یا امکلثوم، یا اباعبدالله، یا قاسم و یا رباب)» نقش بسته است. این اذکار بهخط استادانۀ استاد ناصر طاووسی نوشته شدهاند.
تمام طرحها و نوشتههای این کتیبه به شیوه چاپ سابلیمیشن روی پارچۀ مخمل نقش گرفته است.
ذکر آویز خودرو دو روی «یا حسین/یا عباس» به خط استاد ناصر طاووسی نوشته شده است. یک طرف این محصول ذکر «یا حسین» و طرف دیگر آن ذکر «یا عباس» به شیوه چاپ سیلک روی پارچه کج راه نقش بسته است. این محصول را میتوان به آیینه وسط خودرو نصب کرد.
بیرق تذهیب با طراحی سیداحمد باقریان و خوشنویسی استاد روحالله ابوالفضلی ارائه شده است.
در پسزمینۀ نگارگریِ این بیرق، زیارت عاشورا به شیوه پیوستهنویسی و با هنرمندی سیدمحمد برهانی نقش بسته و در میان طرح، عبارت «این الطالب بدم المقتول بکربلا» نوشته شده است.
پایین بیرق نیز عبارت «هل من ناصر ینصرنی» نوشته شده است.
این بیرق به روش چاپ سیلک روی پارچه کجراه نقش گرفته است.
بیرق تذهیب با طراحی سیداحمد باقریان و خوشنویسی استاد ناصر طاووسی ارائه شده است.
در پسزمینۀ این بیرق، زیارت عاشورا به شیوه پیوستهنویسی و با خط استادانۀ آقای سیدمحمد برهانی نقش بسته و در میان طرح، عبارت «یا ثارالله» نوشته شده است.
این بیرق به روش چاپ سیلک روی پارچه کجراه نقش گرفته است.
بیرق ناحیه مقدسه با طراحی مرتضی اعلایی، نگارگری استاد اسدالله فقیهی و خوشنویسی استاد ناصر طاووسی ارائه شده است.
در پسزمینۀ نگارگریِ این بیرق، زیارت ناحیه مقدسه به شیوه پیوستهنویسی و با هنرمندی سیدمحمد برهانی نقش بسته و در میان نگارگری، عبارت «یا اباعبدالله» نوشته شده است.
این بیرق به روش چاپ سیلک روی پارچه کجراه نقش گرفته است.
این پرچم را آقای سیداحمد باقریان طراحی کرده و عبارت «امان از دل زینب» بهخط استاد ناصر طاووسی روی آن نوشته شده است.
این پرچم بهشکل عمودی است و به شیوه چاپ سیلک روی پارچه کجراه نقش گرفته است.
میتوان از این پرچم در دستههای عزاداری یا کاروانهای زیارتی استفاده کرد.
کتیبۀ طرح «چاپسنگی» از طرحهای چاپسنگی اصیل الهام گرفته شده است.
طراحی این کتیبهها بهدست آقای سیداحمد باقریان و نگارگری آنها با هنر استاد اسدالله فقیهی انجام شده است. دو نگارگری در دوطرف کتیبه بهتصویر کشیده شده است: حضرت علیاکبر و حضرت عباس
در سمت راست کتیبه، عبارت «این حسین کیست که عالم همه دیوانۀ اوست» و در سمت چپ عبارت «این چه شمعی است که جانها همه پروانۀ اوست» به خط استاد زینالعابدین اسماعیلی نوشته شده است.
در میان کتیبه و بین دو نگارگری، عبارت «ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاة» بهخط استاد ناصر طاووسی نوشته شده است.
بالای کتیبه، عبارت «من كان باذلاً فینا مهجته و موطناً على لقاء الله نفسه، فلیرحل معنا» و در پایین کتیبه، ترجمۀ آن نوشته شده است: «هرکس میخواهد جان خود را در راه ما بذل کند و خود را برای ملاقات با خدا آماده کرده است، با ما کوچ کند».
در چهار طرف کتیبه، چهار سلام «السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی الاولاد الحسین وعلی الاصحاب الحسین» و در میان آن، اسامی مقدس «یا سجاد، یا عباس، یا رقیه، یا زینب، یا امکلثوم، یا اباعبدالله، یا قاسم و یا رباب)» نقش بسته است. این اذکار بهخط استادانۀ استاد ناصر طاووسی نوشته شدهاند.
تمام طرحها و نوشتههای این کتیبه به شیوه چاپ سابلیمیشن روی پارچۀ مخمل نقش گرفته است.
کتیبۀ طرح «چاپسنگی» از طرحهای چاپسنگی اصیل الهام گرفته شده است.
طراحی این کتیبهها بهدست آقای سیداحمد باقریان و نگارگری آنها با هنر استاد اسدالله فقیهی انجام شده است. دو نگارگری در دوطرف کتیبه بهتصویر کشیده شده است: حضرت علیاکبر و حضرت عباس
در سمت راست کتیبه، عبارت «این حسین کیست که عالم همه دیوانۀ اوست» و در سمت چپ عبارت «این چه شمعی است که جانها همه پروانۀ اوست» به خط استاد زینالعابدین اسماعیلی نوشته شده است.
در میان کتیبه و بین دو نگارگری، عبارت «ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاة» بهخط استاد ناصر طاووسی نوشته شده است.
بالای کتیبه، عبارت «من كان باذلاً فینا مهجته و موطناً على لقاء الله نفسه، فلیرحل معنا» و در پایین کتیبه، ترجمۀ آن نوشته شده است: «هرکس میخواهد جان خود را در راه ما بذل کند و خود را برای ملاقات با خدا آماده کرده است، با ما کوچ کند».
در چهار طرف کتیبه، چهار سلام «السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی الاولاد الحسین وعلی الاصحاب الحسین» و در میان آن، اسامی مقدس «یا سجاد، یا عباس، یا رقیه، یا زینب، یا امکلثوم، یا اباعبدالله، یا قاسم و یا رباب)» نقش بسته است. این اذکار بهخط استادانۀ استاد ناصر طاووسی نوشته شدهاند.
تمام طرحها و نوشتههای این کتیبه به شیوه چاپ سابلیمیشن روی پارچۀ مخمل نقش گرفته است.
پرچم چاپسنگی از طرحهای چاپسنگیِ اصیل الهام گرفته شده است.
طراحی این پرچمها بهدست آقای سیداحمد باقریان انجام شده است.
نقش وسط این بیرق، تصویری از حضرت علیاصغر علیهالسلام در آغوش امام حسین علیهالسلام است و بههنرِ استاد اسدالله فقیهی بهتصویر کشیده شده است.
در بالای نگارگری، عبارت «یا اباعبدالله» و «یا قمر بنی هاشم» و در پایین آن عبارت «یا علیاصغر»، بهخط استاد ناصر طاووسی نوشته شده است.
این بیرق به شیوۀ چاپ سیلک روی پارچه کجراه نقش گرفته است.
میتوان این پرچمها را با چوب یا میله آویزان کرد.
کاور دستمال کاغذی که شعر «نگرفت دست دهر گلابی به غیر اشک / زان گل که شد شکفته به بستان کربلا» بهخط استاد زینالعابدین اسماعیلی روی آن نوشته شده و به شیوه چاپ سیلک روی پارچه کجراه نقش گرفته است.
این محصول برای استفاده در هیئت، روضه و تکیه مناسب است.
نام مبارک امام حسین و حضرت عباس علیهماالسلام به خط استاد طاووسی نوشته شده و به روش چاپ سیلک روی پارچۀ کجراه نقش بسته است. این محصول برای استفاده در هیئت، روضه و تکیه مناسب است.
کتیبۀ طرح «چاپسنگی» از طرحهای چاپسنگی اصیل الهام گرفته شده است.
طراحی این کتیبهها بهدست آقای سیداحمد باقریان و نگارگری آنها با هنر استاد اسدالله فقیهی انجام شده است. دو نگارگری در دوطرف کتیبه بهتصویر کشیده شده است: حضرت علیاکبر و حضرت عباس
در سمت راست کتیبه، عبارت «این حسین کیست که عالم همه دیوانۀ اوست» و در سمت چپ عبارت «این چه شمعی است که جانها همه پروانۀ اوست» به خط استاد زینالعابدین اسماعیلی نوشته شده است.
در میان کتیبه و بین دو نگارگری، عبارت «ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاة» بهخط استاد ناصر طاووسی نوشته شده است.
بالای کتیبه، عبارت «من كان باذلاً فینا مهجته و موطناً على لقاء الله نفسه، فلیرحل معنا» و در پایین کتیبه، ترجمۀ آن نوشته شده است: «هرکس میخواهد جان خود را در راه ما بذل کند و خود را برای ملاقات با خدا آماده کرده است، با ما کوچ کند».
در چهار طرف کتیبه، چهار سلام «السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی الاولاد الحسین وعلی الاصحاب الحسین» و در میان آن، اسامی مقدس «یا سجاد، یا عباس، یا رقیه، یا زینب، یا امکلثوم، یا اباعبدالله، یا قاسم و یا رباب)» نقش بسته است. این اذکار بهخط استادانۀ استاد ناصر طاووسی نوشته شدهاند.
تمام طرحها و نوشتههای این کتیبه به شیوه چاپ سابلیمیشن روی پارچۀ مخمل نقش گرفته است.
آویز خودرو دو روی «یا حسین بن علی الشهید/یا اباصالح المهدی» در چهار رنگ تولید شده است و یک طرف آن ذکر «یا حسین بن علی الشهید» و طرف دیگرش ذکر «یا اباصالح المهدی» به شیوه چاپ سیلک روی پارچه کج راه نقش بسته است. این محصول را میتوان به آیینه وسط خودرو نصب کرد.
بیرق ناحیه مقدسه با طراحی مرتضی اعلایی، نگارگری استاد اسدالله فقیهی و خوشنویسی استاد ناصر طاووسی ارائه شده است.
در پسزمینۀ نگارگریِ این بیرق، زیارت ناحیه مقدسه به شیوه پیوستهنویسی و با هنرمندی سیدمحمد برهانی نقش بسته و در میان نگارگری، عبارت «یا اباالفضل العباس» نوشته شده است.
این بیرق به روش چاپ سیلک روی پارچه کجراه نقش گرفته است.
این پرچم را آقای سیداحمد باقریان طراحی کرده و عبارت «لایوم کیومک یا اباعبدالله» بهخط استاد ناصر طاووسی روی آن نوشته شده است. همچنین نام مبارک «یا ثارالله» بهخط استاد طاووسی در طرح اسلیمی زیر عبارت نوشته شده است. در بالا و پایین این پرچم ذکر سلام بر امام حسین علیهالسلام نوشته شده است.
این پرچم بهشکل عمودی است و به شیوه چاپ سیلک روی پارچه کجراه نقش گرفته است.
میتوان از این پرچم در دستههای عزاداری یا کاروانهای زیارتی استفاده کرد.
کتیبۀ طرح «چاپسنگی» از طرحهای چاپسنگی اصیل الهام گرفته شده است.
طراحی این کتیبهها بهدست آقای سیداحمد باقریان و نگارگری آنها با هنر استاد اسدالله فقیهی انجام شده است. دو نگارگری در دوطرف کتیبه بهتصویر کشیده شده است: حضرت علیاکبر و حضرت عباس
در سمت راست کتیبه، عبارت «این حسین کیست که عالم همه دیوانۀ اوست» و در سمت چپ عبارت «این چه شمعی است که جانها همه پروانۀ اوست» به خط استاد زینالعابدین اسماعیلی نوشته شده است.
در میان کتیبه و بین دو نگارگری، عبارت «سلام بر حسین شهید» بهخط استاد ناصر طاووسی نوشته شده است.
بالای کتیبه، عبارت «من كان باذلاً فینا مهجته و موطناً على لقاء الله نفسه، فلیرحل معنا» و در پایین کتیبه، ترجمۀ آن نوشته شده است: «هرکس میخواهد جان خود را در راه ما بذل کند و خود را برای ملاقات با خدا آماده کرده است، با ما کوچ کند».
در چهار طرف کتیبه، چهار سلام «السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی الاولاد الحسین وعلی الاصحاب الحسین» و در میان آن، اسامی مقدس «یا سجاد، یا عباس، یا رقیه، یا زینب، یا امکلثوم، یا اباعبدالله، یا قاسم و یا رباب» نقش بسته است. این اذکار بهخط استادانۀ استاد ناصر طاووسی نوشته شدهاند.
تمام طرحها و نوشتههای این کتیبه به شیوه چاپ سابلیمیشن روی پارچۀ مخمل نقش گرفته است.
کتیبۀ طرح «چاپسنگی» از طرحهای چاپسنگی اصیل الهام گرفته شده است.
طراحی این کتیبهها بهدست آقای سیداحمد باقریان و نگارگری آنها با هنر استاد اسدالله فقیهی انجام شده است. دو نگارگری در دوطرف کتیبه بهتصویر کشیده شده است: حضرت علیاکبر و حضرت عباس
در سمت راست کتیبه، عبارت «این حسین کیست که عالم همه دیوانۀ اوست» و در سمت چپ عبارت «این چه شمعی است که جانها همه پروانۀ اوست» به خط استاد زینالعابدین اسماعیلی نوشته شده است.
در میان کتیبه و بین دو نگارگری، عبارت «سلام بر حسین شهید» بهخط استاد ناصر طاووسی نوشته شده است.
بالای کتیبه، عبارت «من كان باذلاً فینا مهجته و موطناً على لقاء الله نفسه، فلیرحل معنا» و در پایین کتیبه، ترجمۀ آن نوشته شده است: «هرکس میخواهد جان خود را در راه ما بذل کند و خود را برای ملاقات با خدا آماده کرده است، با ما کوچ کند».
در چهار طرف کتیبه، چهار سلام «السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی الاولاد الحسین وعلی الاصحاب الحسین» و در میان آن، اسامی مقدس «یا سجاد، یا عباس، یا رقیه، یا زینب، یا امکلثوم، یا اباعبدالله، یا قاسم و یا رباب» نقش بسته است. این اذکار بهخط استادانۀ استاد ناصر طاووسی نوشته شدهاند.
تمام طرحها و نوشتههای این کتیبه به شیوه چاپ سابلیمیشن روی پارچۀ مخمل نقش گرفته است.
پرچمهای مثلثی را آقای سیدحسامالدین باقریان طراحی کرده است. در میان این پرچم عبارت «علی بن الحسین الاصغر» نوشته شده که به شیوه چاپ سیلک روی پارچه کجراه نقش گرفته است.
میتوان این پرچم را بالای در خانه، مغازه، هیئت و کنار منبر نصب کرد.
این پرچم با کمک چوب آویز میشود.
پرچم رودوشی «حب الحسین یجمعنا» بهدست آقای سیداحمد باقریان طراحی شده است. در مستطیل سمت راست عبارتِ «مصباح الهدی» و در مستطیل سمت چپ عبارتِ «سفینة النجاة» نقش بسته است. پرچم رودوشی برای کاروانهای زیارتی و بهویژه زیارت اربعین مناسب است.
این پرچم به شیوه چاپ سیلک روی پارچه کجراه نقش بسته است.
پرچم رودوشی «حب الحسین یجمعنا» بهدست آقای سیداحمد باقریان طراحی شده است. در مستطیل سمت راست عبارتِ «مصباح الهدی» و در مستطیل سمت چپ عبارتِ «سفینة النجاة» نقش بسته است. پرچم رودوشی برای کاروانهای زیارتی و بهویژه زیارت اربعین مناسب است.
این پرچم به شیوه چاپ سیلک روی پارچه کجراه نقش بسته است.