عبارت «صلی الله علی الباکین علی الحسین» بهخط استاد روحالله ابوالفضلی نوشته شده است و در سمت راست آن ذکر مبارک «یا اباعبدالله» و در سمت چپ، ذکر مبارک «یا اباالفضل العباس» نقش بسته است. طراحی نقوش این بیرق را سیدحسامالدین باقریان انجام داده است.
این کتیبه به شیوه سابلیمیشن روی پارچه مخمل چاپ شده است.
عبارت «اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد» بهخط استاد روحالله ابوالفضلی نوشته شده است و در سمت راست آن ذکر مبارک «یا اباعبدالله» و در سمت چپ، ذکر مبارک «یا اباالفضل العباس» نقش بسته است. طراحی نقوش این بیرق را سیدحسامالدین باقریان انجام داده است.
این کتیبه به شیوه سابلیمیشن روی پارچه مخمل چاپ شده است.
عبارت «صلی الله علی الباکین علی الحسین» بهخط استاد روحالله ابوالفضلی نوشته شده است و در سمت راست آن ذکر مبارک «یا اباعبدالله» و در سمت چپ، ذکر مبارک «یا اباالفضل العباس» نقش بسته است.
این کتیبه به شیوه سابلیمیشن روی پارچه مخمل چاپ شده است.
کتیبۀ طرح «چاپسنگی» از طرحهای چاپسنگی اصیل الهام گرفته شده است.
طراحی این کتیبهها بهدست آقای سیداحمد باقریان و نگارگری آنها با هنر استاد اسدالله فقیهی انجام شده است. دو نگارگری در دوطرف کتیبه بهتصویر کشیده شده است: حضرت علیاکبر و حضرت عباس
در سمت راست کتیبه، عبارت «این حسین کیست که عالم همه دیوانۀ اوست» و در سمت چپ عبارت «این چه شمعی است که جانها همه پروانۀ اوست» به خط استاد زینالعابدین اسماعیلی نوشته شده است.
در میان کتیبه و بین دو نگارگری، عبارت «ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاة» بهخط استاد ناصر طاووسی نوشته شده است.
بالای کتیبه، عبارت «من كان باذلاً فینا مهجته و موطناً على لقاء الله نفسه، فلیرحل معنا» و در پایین کتیبه، ترجمۀ آن نوشته شده است: «هرکس میخواهد جان خود را در راه ما بذل کند و خود را برای ملاقات با خدا آماده کرده است، با ما کوچ کند».
در چهار طرف کتیبه، چهار سلام «السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی الاولاد الحسین وعلی الاصحاب الحسین» و در میان آن، اسامی مقدس «یا سجاد، یا عباس، یا رقیه، یا زینب، یا امکلثوم، یا اباعبدالله، یا قاسم و یا رباب)» نقش بسته است. این اذکار بهخط استادانۀ استاد ناصر طاووسی نوشته شدهاند.
تمام طرحها و نوشتههای این کتیبه به شیوه چاپ سابلیمیشن روی پارچۀ مخمل نقش گرفته است.
کتیبۀ طرح «چاپسنگی» از طرحهای چاپسنگی اصیل الهام گرفته شده است.
طراحی این کتیبهها بهدست آقای سیداحمد باقریان و نگارگری آنها با هنر استاد اسدالله فقیهی انجام شده است. دو نگارگری در دوطرف کتیبه بهتصویر کشیده شده است: حضرت علیاکبر و حضرت عباس
در سمت راست کتیبه، عبارت «این حسین کیست که عالم همه دیوانۀ اوست» و در سمت چپ عبارت «این چه شمعی است که جانها همه پروانۀ اوست» به خط استاد زینالعابدین اسماعیلی نوشته شده است.
در میان کتیبه و بین دو نگارگری، عبارت «ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاة» بهخط استاد ناصر طاووسی نوشته شده است.
بالای کتیبه، عبارت «من كان باذلاً فینا مهجته و موطناً على لقاء الله نفسه، فلیرحل معنا» و در پایین کتیبه، ترجمۀ آن نوشته شده است: «هرکس میخواهد جان خود را در راه ما بذل کند و خود را برای ملاقات با خدا آماده کرده است، با ما کوچ کند».
در چهار طرف کتیبه، چهار سلام «السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی الاولاد الحسین وعلی الاصحاب الحسین» و در میان آن، اسامی مقدس «یا سجاد، یا عباس، یا رقیه، یا زینب، یا امکلثوم، یا اباعبدالله، یا قاسم و یا رباب)» نقش بسته است. این اذکار بهخط استادانۀ استاد ناصر طاووسی نوشته شدهاند.
تمام طرحها و نوشتههای این کتیبه به شیوه چاپ سابلیمیشن روی پارچۀ مخمل نقش گرفته است.
کتیبۀ طرح «چاپسنگی» از طرحهای چاپسنگی اصیل الهام گرفته شده است.
طراحی این کتیبهها بهدست آقای سیداحمد باقریان و نگارگری آنها با هنر استاد اسدالله فقیهی انجام شده است. دو نگارگری در دوطرف کتیبه بهتصویر کشیده شده است: حضرت علیاکبر و حضرت عباس
در سمت راست کتیبه، عبارت «این حسین کیست که عالم همه دیوانۀ اوست» و در سمت چپ عبارت «این چه شمعی است که جانها همه پروانۀ اوست» به خط استاد زینالعابدین اسماعیلی نوشته شده است.
در میان کتیبه و بین دو نگارگری، عبارت «ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاة» بهخط استاد ناصر طاووسی نوشته شده است.
بالای کتیبه، عبارت «من كان باذلاً فینا مهجته و موطناً على لقاء الله نفسه، فلیرحل معنا» و در پایین کتیبه، ترجمۀ آن نوشته شده است: «هرکس میخواهد جان خود را در راه ما بذل کند و خود را برای ملاقات با خدا آماده کرده است، با ما کوچ کند».
در چهار طرف کتیبه، چهار سلام «السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی الاولاد الحسین وعلی الاصحاب الحسین» و در میان آن، اسامی مقدس «یا سجاد، یا عباس، یا رقیه، یا زینب، یا امکلثوم، یا اباعبدالله، یا قاسم و یا رباب)» نقش بسته است. این اذکار بهخط استادانۀ استاد ناصر طاووسی نوشته شدهاند.
تمام طرحها و نوشتههای این کتیبه به شیوه چاپ سابلیمیشن روی پارچۀ مخمل نقش گرفته است.
کتیبۀ طرح «چاپسنگی» از طرحهای چاپسنگی اصیل الهام گرفته شده است.
طراحی این کتیبهها بهدست آقای سیداحمد باقریان و نگارگری آنها با هنر استاد اسدالله فقیهی انجام شده است. دو نگارگری در دوطرف کتیبه بهتصویر کشیده شده است: حضرت علیاکبر و حضرت عباس
در سمت راست کتیبه، عبارت «این حسین کیست که عالم همه دیوانۀ اوست» و در سمت چپ عبارت «این چه شمعی است که جانها همه پروانۀ اوست» به خط استاد زینالعابدین اسماعیلی نوشته شده است.
در میان کتیبه و بین دو نگارگری، عبارت «ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاة» بهخط استاد ناصر طاووسی نوشته شده است.
بالای کتیبه، عبارت «من كان باذلاً فینا مهجته و موطناً على لقاء الله نفسه، فلیرحل معنا» و در پایین کتیبه، ترجمۀ آن نوشته شده است: «هرکس میخواهد جان خود را در راه ما بذل کند و خود را برای ملاقات با خدا آماده کرده است، با ما کوچ کند».
در چهار طرف کتیبه، چهار سلام «السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی الاولاد الحسین وعلی الاصحاب الحسین» و در میان آن، اسامی مقدس «یا سجاد، یا عباس، یا رقیه، یا زینب، یا امکلثوم، یا اباعبدالله، یا قاسم و یا رباب)» نقش بسته است. این اذکار بهخط استادانۀ استاد ناصر طاووسی نوشته شدهاند.
تمام طرحها و نوشتههای این کتیبه به شیوه چاپ سابلیمیشن روی پارچۀ مخمل نقش گرفته است.
کتیبۀ طرح «چاپسنگی» از طرحهای چاپسنگی اصیل الهام گرفته شده است.
طراحی این کتیبهها بهدست آقای سیداحمد باقریان و نگارگری آنها با هنر استاد اسدالله فقیهی انجام شده است. دو نگارگری در دوطرف کتیبه بهتصویر کشیده شده است: حضرت علیاکبر و حضرت عباس
در سمت راست کتیبه، عبارت «این حسین کیست که عالم همه دیوانۀ اوست» و در سمت چپ عبارت «این چه شمعی است که جانها همه پروانۀ اوست» به خط استاد زینالعابدین اسماعیلی نوشته شده است.
در میان کتیبه و بین دو نگارگری، عبارت «ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاة» بهخط استاد ناصر طاووسی نوشته شده است.
بالای کتیبه، عبارت «من كان باذلاً فینا مهجته و موطناً على لقاء الله نفسه، فلیرحل معنا» و در پایین کتیبه، ترجمۀ آن نوشته شده است: «هرکس میخواهد جان خود را در راه ما بذل کند و خود را برای ملاقات با خدا آماده کرده است، با ما کوچ کند».
در چهار طرف کتیبه، چهار سلام «السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی الاولاد الحسین وعلی الاصحاب الحسین» و در میان آن، اسامی مقدس «یا سجاد، یا عباس، یا رقیه، یا زینب، یا امکلثوم، یا اباعبدالله، یا قاسم و یا رباب)» نقش بسته است. این اذکار بهخط استادانۀ استاد ناصر طاووسی نوشته شدهاند.
تمام طرحها و نوشتههای این کتیبه به شیوه چاپ سابلیمیشن روی پارچۀ مخمل نقش گرفته است.
کتیبۀ طرح «چاپسنگی» از طرحهای چاپسنگی اصیل الهام گرفته شده است.
طراحی این کتیبهها بهدست آقای سیداحمد باقریان و نگارگری آنها با هنر استاد اسدالله فقیهی انجام شده است. دو نگارگری در دوطرف کتیبه بهتصویر کشیده شده است: حضرت علیاکبر و حضرت عباس
در سمت راست کتیبه، عبارت «این حسین کیست که عالم همه دیوانۀ اوست» و در سمت چپ عبارت «این چه شمعی است که جانها همه پروانۀ اوست» به خط استاد زینالعابدین اسماعیلی نوشته شده است.
در میان کتیبه و بین دو نگارگری، عبارت «ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاة» بهخط استاد ناصر طاووسی نوشته شده است.
بالای کتیبه، عبارت «من كان باذلاً فینا مهجته و موطناً على لقاء الله نفسه، فلیرحل معنا» و در پایین کتیبه، ترجمۀ آن نوشته شده است: «هرکس میخواهد جان خود را در راه ما بذل کند و خود را برای ملاقات با خدا آماده کرده است، با ما کوچ کند».
در چهار طرف کتیبه، چهار سلام «السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی الاولاد الحسین وعلی الاصحاب الحسین» و در میان آن، اسامی مقدس «یا سجاد، یا عباس، یا رقیه، یا زینب، یا امکلثوم، یا اباعبدالله، یا قاسم و یا رباب)» نقش بسته است. این اذکار بهخط استادانۀ استاد ناصر طاووسی نوشته شدهاند.
تمام طرحها و نوشتههای این کتیبه به شیوه چاپ سابلیمیشن روی پارچۀ مخمل نقش گرفته است.
کتیبۀ طرح «چاپسنگی» از طرحهای چاپسنگی اصیل الهام گرفته شده است.
طراحی این کتیبهها بهدست آقای سیداحمد باقریان و نگارگری آنها با هنر استاد اسدالله فقیهی انجام شده است. دو نگارگری در دوطرف کتیبه بهتصویر کشیده شده است: حضرت علیاکبر و حضرت عباس
در سمت راست کتیبه، عبارت «این حسین کیست که عالم همه دیوانۀ اوست» و در سمت چپ عبارت «این چه شمعی است که جانها همه پروانۀ اوست» به خط استاد زینالعابدین اسماعیلی نوشته شده است.
در میان کتیبه و بین دو نگارگری، عبارت «سلام بر حسین شهید» بهخط استاد ناصر طاووسی نوشته شده است.
بالای کتیبه، عبارت «من كان باذلاً فینا مهجته و موطناً على لقاء الله نفسه، فلیرحل معنا» و در پایین کتیبه، ترجمۀ آن نوشته شده است: «هرکس میخواهد جان خود را در راه ما بذل کند و خود را برای ملاقات با خدا آماده کرده است، با ما کوچ کند».
در چهار طرف کتیبه، چهار سلام «السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی الاولاد الحسین وعلی الاصحاب الحسین» و در میان آن، اسامی مقدس «یا سجاد، یا عباس، یا رقیه، یا زینب، یا امکلثوم، یا اباعبدالله، یا قاسم و یا رباب» نقش بسته است. این اذکار بهخط استادانۀ استاد ناصر طاووسی نوشته شدهاند.
تمام طرحها و نوشتههای این کتیبه به شیوه چاپ سابلیمیشن روی پارچۀ مخمل نقش گرفته است.
کتیبۀ طرح «چاپسنگی» از طرحهای چاپسنگی اصیل الهام گرفته شده است.
طراحی این کتیبهها بهدست آقای سیداحمد باقریان و نگارگری آنها با هنر استاد اسدالله فقیهی انجام شده است. دو نگارگری در دوطرف کتیبه بهتصویر کشیده شده است: حضرت علیاکبر و حضرت عباس
در سمت راست کتیبه، عبارت «این حسین کیست که عالم همه دیوانۀ اوست» و در سمت چپ عبارت «این چه شمعی است که جانها همه پروانۀ اوست» به خط استاد زینالعابدین اسماعیلی نوشته شده است.
در میان کتیبه و بین دو نگارگری، عبارت «سلام بر حسین شهید» بهخط استاد ناصر طاووسی نوشته شده است.
بالای کتیبه، عبارت «من كان باذلاً فینا مهجته و موطناً على لقاء الله نفسه، فلیرحل معنا» و در پایین کتیبه، ترجمۀ آن نوشته شده است: «هرکس میخواهد جان خود را در راه ما بذل کند و خود را برای ملاقات با خدا آماده کرده است، با ما کوچ کند».
در چهار طرف کتیبه، چهار سلام «السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی الاولاد الحسین وعلی الاصحاب الحسین» و در میان آن، اسامی مقدس «یا سجاد، یا عباس، یا رقیه، یا زینب، یا امکلثوم، یا اباعبدالله، یا قاسم و یا رباب» نقش بسته است. این اذکار بهخط استادانۀ استاد ناصر طاووسی نوشته شدهاند.
تمام طرحها و نوشتههای این کتیبه به شیوه چاپ سابلیمیشن روی پارچۀ مخمل نقش گرفته است.
کتیبۀ طرح «چاپسنگی» از طرحهای چاپسنگی اصیل الهام گرفته شده است.
طراحی این کتیبهها بهدست آقای سیداحمد باقریان و نگارگری آنها با هنر استاد اسدالله فقیهی انجام شده است. دو نگارگری در دوطرف کتیبه بهتصویر کشیده شده است: حضرت علیاکبر و حضرت عباس
در سمت راست کتیبه، عبارت «این حسین کیست که عالم همه دیوانۀ اوست» و در سمت چپ عبارت «این چه شمعی است که جانها همه پروانۀ اوست» به خط استاد زینالعابدین اسماعیلی نوشته شده است.
در میان کتیبه و بین دو نگارگری، عبارت «سلام بر حسین شهید» بهخط استاد ناصر طاووسی نوشته شده است.
بالای کتیبه، عبارت «من كان باذلاً فینا مهجته و موطناً على لقاء الله نفسه، فلیرحل معنا» و در پایین کتیبه، ترجمۀ آن نوشته شده است: «هرکس میخواهد جان خود را در راه ما بذل کند و خود را برای ملاقات با خدا آماده کرده است، با ما کوچ کند».
در چهار طرف کتیبه، چهار سلام «السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی الاولاد الحسین وعلی الاصحاب الحسین» و در میان آن، اسامی مقدس «یا سجاد، یا عباس، یا رقیه، یا زینب، یا امکلثوم، یا اباعبدالله، یا قاسم و یا رباب» نقش بسته است. این اذکار بهخط استادانۀ استاد ناصر طاووسی نوشته شدهاند.
تمام طرحها و نوشتههای این کتیبه به شیوه چاپ سابلیمیشن روی پارچۀ مخمل نقش گرفته است.
در گذشته رسم بود که در مناسبتهای گوناگون پرچم و بیرقهایی را سر در خانهها آویزان میکردند و حالا که زندگی آپارتماننشینی رواج پیدا کرده، آن سنت حسنه بهفراموشی سپرده شده است. بیرقهای خانگی ماهد برای احیای این سنت طراحی شدهاند و میتوان آنها را به درِ خانه، مغازه، اتاق، کلاس درس و دیگر مکانهای اینچنینی نصب کرد.
بیرق خانگی «ما بچه های مادر پهلو شکسته ایم» را آقای سید احمد باقریان طراحی و نوشتهاند. این بیرق به شیوه چاپ سابلیمیشن روی پارچه مخمل چاپ شده است.